Διατροφικο προγραμμα αποτοξινωσης

Το πιο κάτω πρόγραμμα διατροφής έχει ως στόχο να αυξήσει τα υγρά και τα αποτοξινωτικά συστατικά στην διατροφή μας έτσι ώστε το απεκκριτικό σύστημα να αποβάλει περισσότερες τοξίνες και υγρά που συσσωρεύτηκαν, ιδιαίτερα κατά τις ημέρες των γιορτών.

 Η διατροφή έχει διάρκεια τρεις έως δέκα μέρες, δεν εξαντλεί είναι χορταστική και δεν αποκλείει καμία ομάδα τροφών. Μόλις ξεπεραστούν οι πρώτες δυο, τρεις δύσκολες μέρες τότε θα ξεκινήσετε να απολαμβάνετε τα θετικά αποτελέσματα όπως ξεφούσκωμα, καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, απώλεια βάρους κ.α.

 Βασικό μέρος της διατροφής αυτής είναι η κατανάλωση σούπας όπου επιτρέπει μεγαλύτερη κατανάλωση νερού και λιγότερη ποσότητα τροφής. Οι σούπες (ιδιαίτερα των λαχανικών) είναι ιδανική τροφή καθώς είναι εύπεπτες, με χαμηλό ενεργειακό φορτίο, μαγειρεύονται εύκολα, διατηρούνται αρκετό χρόνο στο ψυγείο και τέλος σε χορταίνουν. Αν θέλουμε να κρατήσουμε τη διατροφή  για περισσότερο καιρό μπορούμε να μειώσουμε σταδιακά τις σούπες και να προσθέσουμε σαλάτες και ψητά λαχανικά που θα συνοδεύουν την άπαχη πρωτεΐνη μας (κρέας, τυρί, αυγά, όσπρια, ξηροί καρποί). Επίσης μπορούμε στην συνέχεια να αυξήσουμε τους υδατάνθρακες και την πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα.

 Η διατροφή αυτή θα μπορούσε να θέσει τις κατάλληλες βάσεις για μια υγιεινή διατροφή με διάρκεια… εφόρου ζωής!

 Μόλις Ξυπνήσεις

Πράσινο τσάι ή ζεστή λεμονάδα (βλ. συνταγή) ή Τσάι δαμάσκηνο (βλ. συνταγή)

Πρωινό

½ φλ. δημητριακά ολικής άλεσης (κατά προτίμηση βρώμη 4 κ.σ.) με 1 φλ. γάλα ή γιαούρτι και ½ κ.γ. μέλι

ή

Μια φέτα ψωμί τόστ, τυρί, τομάτα

Σημ.: Γάλα χωρίς λακτόζη αν σας δημιουργεί φούσκωμα

Δεκατιανό

1 φρούτο (πορτοκάλι, μήλο, αχλάδι, γκρέιπφρουτ) και 3-4 αμύγδαλα

Πράσινο Τσάι

Μεσημεριανό

2 φλ. χορτόσουπα με: κολοκύθι, κρεμμύδι, καρότο, σέλινο, μαιτανό, μαρούλι, μπρόκολο ή οποιοδήποτε λαχανικό σας αρέσει και ελάχιστη πατάτα ή ρύζι με 1 κ.γ. ελαιόλαδο και φρεσκοστιμμένο λεμόνι

Επιπλέον κοτόπουλο ή κρέας ή ψάρι (120 γραμμάρια περίπου, άπαχο)

Σημ.: Στην χορτόσουπα αν κάποιο λαχανικό σας προκαλεί φούσκωμα αφαιρέστε το.

Σημ.: Προσθέστε όσπρια ή τυρί αντί το κρέας μετά την Τρίτη μέρα

Απογευματινό

Φρούτο πορτοκάλι, γκρέιπ φρουτ (εσπεριδοειδή)

Τσάι με βότανα (π.χ. τσάι του βουνού)

 Βραδινό

Χορτόσουπα

Τσάι με βότανα (χαμομήλι ή λουίζα)

 

Σημ.: καθημερινά καταναλώνεις:

  • 2 λίτρα νερό
  • 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι
  • 1 -2 φλ. Τσάι με βότανα
  • Ξηρά δαμάσκηνα αντί για γλυκό
  • χρησιμοποίησε όσο το δυνατόν ανεπεξέργαστα και βιολογικά τρόφιμα

 

Μαρίνα Κ.

One response

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s